Flagship store o Flag Shop. Què és?

Flagship store o Flag Shop. Què és?

Flagship store o Flag Shop. Què és?

Flagship store o Flag Shop. Què és?

 

Flagship Store o Flag Shop, és un concepte importat des de Estats Units i és el de botiga principal o de concepte dins d’una cadena comercial.
És una botiga bandera, la botiga on tenim tota la col·lecció de la marca i on marquem els valors del nostre negoci.

On trobem les Flagshhip Store?

Les grans capitals son el seu territori. Acostumen a estar situades en els carrers més emblemàtics i comercials de les grans ciutats.  Moltes vegades també estan situades en edificis singulars o amb una arquitectura significativa. A les Flagship Store, el disseny del local es cuida fins a l’últim detall, ja que es tracta de la imatge que transmet la firma davant els seus clients.
L’objectiu principal de les flagships no és tant que els clients comprin més sinó, principalment, vendre’ls els valors i la imatge de marca. 07.

Com diferenciem les Flag Shops?

Son les botigues singulars de la marca. Sempre tenen un projecte d’interiorisme molt treballat per cridar l’atenció i per oferir una experiència singular a la tota persona que entra a ella.

La Flag Shop es diferencia de la resta de botigues de la marca, amb un disseny més creatiu, uns acabats més acurats, més innovació més espai d’imatge i una definició de marca molt clara.
Aquests locals ofereixen un valor afegit: busquen oferir una experiència diferent i singular al client. Poden comptar amb zones d’oci com bar o restaurant, espais per un DJ, etc. Espais on el client pot anar a relaxar-se o socialitzar.

També tenen la tecnologia més puntera per la venda i; és on trobem les novetats que més tard arribaran a la resta de comerços.
A les Flagship  és on podem trobar botigues sense caixa, provadors virtuals, aparadors on podem comprar de manera tàctil, etc.
Per resumir veiem que una Flagship o Flagshop ha d’oferir una experiència a l’usuari singular i destacable.  És aquell espai que a l’usuari li agrada explicar que hi ha anat.  Aquí l’usuari crea vincles més forts i es troba més unit a l’empresa.

Perque volem una flag store?

És la expresió maxima del branding de l’empresa. La marca, a més de ser on pot aconseguir la fidelització dels seus clients, és el lloc on marcar musculatura. És  on portaran a proveïdors i creditors per aconseguir la seva confiança.
Segurament no serà mai el canal de venda més important d’una marca, però  sempre serà el lloc on el client la valorarà el Branding.
Tots els negocis i comerços, amb més d’un punt de venda, necessiten en la seva proporció una botiga bandera. Des de La Happy Factory estem preparats per entendre la seva singularitat i portar-la a terme amb les qualitats i timmings desitjats.

Truca’ns i en parlem.