6 punts per un bon projecte d’interiorisme comercial

6 PUNTS PER UN BON PROJECTE D'INTERIORISME COMERCIAL

6 punts per un bon projecte d’interiorisme comercial

6 PUNTS PER UN BON PROJECTE D’INTERIORISME COMERCIAL

 

L’interiorisme comercial és un dels pilars importants pel possible èxit d’un negoci que atent al públic. Hem de pensar que és el punt més important del branding del nostre negoci.

Un bon projecte d’interiorisme va més enllà de dissenyar un espai atractiu i agradable, el disseny ha d’ajudar a vendre més i aconseguir millorar els fluxos de treball i els costos. És per això que aquest tipus de projectes sempre són globals i en ells i intervé a més de l’interiorisme el marketing i el disseny gràfic. Desde el moment que un possible client entra a la tenda, un disseny intel·ligent pot ajudar a aconseguir una venda. Aquí et presentem 6 punts per un bon projecte d’interiorisme comercial.
Ara mateix els comerços detallistes estan en una voràgine de reinvenció. Els productes continuen essent els protagonistes però, cada vegada té més importància la imatge que els clients tenen de la marca i de l’espai que la representa, com es troben a la botiga i que els diferencia de la competència.

Missatge de marca o Branding

Analitza el missatge que la marca vol transmetre. L’interiorisme comercial ha de crear experiències que permetin als clients connectar amb un espai físic on es mantinguin els missatges de marca i els valors de l’empresa. Projectar una imatge de marca apropiada és, una cosa imprescindible per totes les marques. La primera impressió de la botiga, marca si la gent voldrà entrar i continuar gaudint de l’experiència o no. Això s’inicia des dels aparadors. Hem d’estar molt atents a tota la imatge que projectem al carrer. La llum la retolació i els aparadors expliquen qui som a la gent que passeja pel carrer.

La distribució

Una bona distribució dels espais dins l’àrea de venta és imprescindible per un moviment fluid dels nostres clients, fer que es parin en els punts calents o conduir-los a les zones de compra. Una bona distribució, a més, ha d’estar pensada sempre des del back office. Necessitem que els nostres venedors, tinguin un camí franc cap a magatzems o a les sortides i entrades. És molt important que aquest moviment sigui d’una manera poc intrusiva pels nostres clients. Aquí pots saber més de les diferents zones d’un comerç.

Ergonomia espaial

És imprescindible que els nostres clients se sentin còmodes. Tots els espais de circulació han d’estar dimensionats d’una manera correcta. Si els espais trancissionals no estan treballats, el client no estarà comode.
Els espais de caixa o les zones neutres de circulació han d’estar pensades per oferir comoditat. La llum és un element imprescindible per distribuirl’espai. Ens ajuda a ressaltar i aconseguir un ambient on el nostre client tingui una experiència gratificant. Una millor experiencia de compra.

Disseny

El teu local comercial necessita un disseny estètic que el diferenciï de la competència. Necessites una imatge que transmeti els valors que vols explicar. Hem de trobar  les solucions estètiques que perdurin en el temps o que impactin en i creïn record, al comprador. El que no pots fer és  treballar tots els punts anteriors i no aconseguir transmetre.  Totes les solucions estetiques han de venir de criteris objectius, és important pensar que un local comercial on segueix els mateixos criteris que l’interiorisme domestic. Has d’aconseguir la millor solució estètica però mirant sempre també el manteniment i envelliment de cada material.

Timming

Tots els projectes d’interiorisme comercial tenen dins de les seves premisses fonamentals els timinigs, Estem creant un negoci, la maquineta que ens ha de donar els diners, és fonamental perdre el mínim de temps possible en la nostra obra, sigui reforma o obra nova. Tota l’obra ha d’estar supeditada al temps d’entrega de materials o el temps de fabricació. Un dia fora de Timming és un dia sense facturar.

Tot ha d’estar pensat per poder vendre més.

Aquí tens 6 punts per un bon projecte d’interiorisme comercial. Els has de tenir-los en compte abans de començar qualsevol projecte. Des de La Happy Factory  portem a terme d’una manera ràpida i rigorosa, el teu projecte de local comercial.

Truca’ns i en parlem.